Τρόποι Παραγγελίας, Παράδοσης, Πληρωμής & Επιστροφής


Τρόποι Παραγγελίας

 
1. Ηλεκτρονικά μέσω του www.kountouriotis.gr (με ενημέρωσή σας ηλεκτρονικά για την πορεία της παραγγελίας σας)

2. Τηλεφωνικά ή με φαξ στο 2268029053

3. Με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@kountouriotis.gr

 

Τρόποι Παράδοσης/Παραλαβής της Παραγγελίας σας
 
1. Χρεώσιμη ανάλογα με το βάρος αποστολή με κούριερ για όλη την Ελλάδα
3. Αποστολή με πρακτορείο μεταφορών με έξοδα του παραλήπτη
4. Δωρεάν από το κατάστημά μας (Λ. Αθηνών ,Αλίαρτος Βοιωτίας, 32001) 
 
H kountouriotis.gr φέρει πλήρη ευθύνη της ακεραιότητας των προϊόντων κατά τη μεταφορά τους προς τον παραλήπτη εφόσον η αποστολή πραγματοποιείται με τρόπο που η ίδια υποδεικνύει (εκπρόσωπο της εταιρείας, συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ ή συνεργαζόμενο πρακτορείο μεταφορών)
 
Τρόποι Πληρωμής
 
1. Αντικαταβολή μετρητών για αποστολή της παραγγελίας σας στο χώρο σας με εταιρεία ταχυμεταφορών.
2. Μετρητά, χρεωστική ή πιστωτική κάρτα για παραλαβή της παραγγελίας σας από το κατάστημά μας
3. Χρεωστική ή πιστωτική κάρτα για online παραγγελίες σε ασφαλές περιβάλλον πληρωμών της Πειραιώς (εξαιρουμένων των καρτών Diners)
4. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας
5. Paypal

Τρόποι Επιστροφής
 
 Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την αγορά σας προς πίστωση ή αντικατάσταση υπό τις προϋποθέσεις ότι το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί από τη συσκευασία του, δεν έχει παραβιαστεί η ταινία ασφαλείας όπου αυτή υπάρχει σύμφωνα με τον κατασκευαστή, δεν έχει χρησιμοποιηθεί και δεν αφορά ειδική παραγγελία. Τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.
 Εντός 14 ημερών από την αγορά σας προς πίστωση ή αντικατάσταση εφόσον το προϊόν που παραλάβατε δεν είναι αυτό που παραγγείλατε ή εφόσον υπήρχαν λανθασμένες ενδείξεις στην ιστοσελίδα μας οι οποίες σας οδήγησαν σε αγορά που δεν σας ικανοποιεί. Τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν εξ ολοκλήρου εμάς.
 Για εντός ή εκτός εγγύησης προϊόντα προς το τεχνικό τμήμα μας προς επίλυση βλάβης. Τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη
 Εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής για τις περιπτώσεις DOA (από 7 έως 30 ημέρες ανάλογα τον κατασκευαστή) προς πίστωση ή αντικατάσταση του προβληματικού προϊόντος. Τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν εξ ολοκλήρου την εταιρεία μας.
 
DOA (Dead On Arrival)
 
Εφόσον υπάρχει κατασκευαστικό λάθος ή πρόβλημα του προϊόντος σας στις πρώτες κιόλας ημέρες μετά την αγορά σας, σύμφωνα με την πολιτική DOA  το προβληματικό προϊόν αντικαθίσταται με ένα ολοκαίνουριο ή πιστώνεται. Τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν εξ ολοκλήρου την εταιρεία μας.
 
Η αντικατάσταση ή πίστωση ενός προϊόντος ως DOA γίνεται αποδεκτή εφόσον:
 το προϊόν παραληφθεί από εμάς αυστηρά εντός του χρόνου που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής για τις περιπτώσεις DOA (ανάλογα με τον κατασκευαστή από 7 έως 30 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία της απόδειξης ή του τιμολογίου που σας εκδόθηκε)
το προϊόν είναι στην αυθεντική του συσκευασία όπως ακριβώς σας παραδόθηκε
 όλα τα συνοδευτικά αξεσουάρ (βιβλία οδηγιών, φορτιστές, μπαταρίες, αναλώσιμα κλπ) που βρίσκονταν στην αρχική συσκευασία περιλαμβάνονται στη συσκευασία επιστροφής
 το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση χωρίς εξωτερικές ζημιές ή φθορές
 
Η αντικατάσταση ή πίστωση ενός προϊόντος ΔΕΝ γίνεται αποδεκτή εφόσον:
 το προϊόν έχει υποστεί βλάβη κατά τη μεταφορά του.
 έχει αποκολληθεί το αυτοκόλλητο του σειριακού αριθμού (και / ή το αυτοκόλλητο της Microsoft όπου αυτό υπάρχει)
το προϊόν έχει υποστεί βλάβη λόγω κακής του χρήσης
 υπάρχει βλάβη από εγκατάσταση λογισμικού ή υλικού που δεν υποστηρίζεται από τον κατασκευαστή
 η επιστροφή δεν είναι σύμφωνη με τους όρους και τις προϋποθέσεις της εγγύησης του κατασκευαστή